het gaat nu heel snel! - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Ella Donders - WaarBenJij.nu het gaat nu heel snel! - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Ella Donders - WaarBenJij.nu

het gaat nu heel snel!

Door: Ella Donders

Blijf op de hoogte en volg Ella

07 Oktober 2015 | Nederland, Bussum

De zenuwen lopen nu wel op... Het is alweer de laatste dag in de voorbereiding en ik moet nog zo veel doen! Mij kennende is mijn kamer natuurlijk nog een rotzooi. Aangezien wij altijd een kamer wissel doen om de twee jaar, moet ik mijn kamer alweer helemaal ingepakt hebben in dozen, want wanneer ik weg ben, is het weer tijd voor de wissel!
Vandaag heb ik ook een afspraak staan bij het gemeente huis, want ik moet een verklaring van goed gedrag hebben om mijn vrijwilligerswerk in Vietnam helemaal rond te kunnen krijgen. Ook al begint dat in januari, er moet nog wel het een en ander aan gedaan worden.
Daarbij moet ik nog zeker twee pakketjes binnenkrijgen vandaag die ook echt mee moeten op reis! Als ik dat niet haal, ja... Dan moet ik dat anders oplossen!

Gelukkig heb ik verder alles al klaar liggen. Ik ben volledig ondergespoten met alle vaccinaties en heb een overdosis aan malariapillen mee om te kunnen overleven in Vietnam.

Mijn reisroute heeft wel enige vastheid gekregen doordat ik een combinatieticket heb geboekt met Australië en Vietnam. ik zit vanaf as zaterdag tot 12 december in Brisbane voor een Engels cursus en heb vanaf dat moment zo'n 3 weken om nog zoveel mogelijk leuke dingen van Australië te zien. Mijn plan is om via de kust naar het noorden te gaan, maar hoe en wat bekijk ik dan wel. Ik weet in ieder geval dat ik 7 januari vanuit Melbourne naar Ho Chi Minh vertrek om daar 4 weken vrijwilligerswerk in een ziekenhuis. Waar ik overigens ontzettend veel zin in heb! Na die 4 weken in een ziekenhuis te hebben gezeten, ben ik van plan om in 3 weken van zuid naar noord te reizen door Vietnam, want op 28 februari moet ik alweer het vliegtuig nemen vanuit Hanoi naar Amsterdam!
Tips zijn natuurlijk altijd welkom!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ella

Ik ga via deze blog jullie allemaal op de hoogte houden hoe mijn reis door Australië en Vietnam verloopt! ik hoop dat jullie het leuk vinden

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 6146

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 07 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: